Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Elchocker kanske hjälper

Publicerad 2006-02-16 19:01:49 i Dagens,

Jag älskar ishockey. Men vad fan var det här?
Får jag tvångsmata Tre kronor med Rimadyl nu?
Nää, kanske inte. En medicin som får min hund att bli i toppform så snabbt räknas säkert som doping.
Men elchocker då?
Det kan väl inte räknas som doping. Får jag ge spelarna elchocker?

Och vad gör Jan Rippe i studion?
Han sitter där hopsjunken som en hösäck iklädd en vidrig slipover.
Kan någon förklara för mig vad det är för mening med det. Är det... kul… eller?
Äh, jag kan ge honom elchocker också. Får jag det?

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-16 19:12:12

Aj aj aj håll för f* Rimadylen borta från Tre Kronor!! Men elchocker är helt okej :)
Håller med dig -va sjutton gör Rippe i studion -sunk.Wikegård (me like!) då? får han godkänt?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-02-16 19:16:16

Wikegård är underbar! Jag är nästan kär i honom. :)
Vilka härliga kommentarer han kommer med!

Postat av: Random

Publicerad 2006-02-16 19:41:19

Skicka ner utrustningen så kan Wikegård dela ut elchocker till de han tycker förtjänar det?

Postat av: My

Publicerad 2006-02-16 20:00:05

Du får ge elchocker! Om jag får vrida på ratten så det blir stora stötar.. Widegård behöver du inte ge någon men domar***** kan du ge desto fler. Inte för att det var han som avgjorde matchen. Sverige hade passat bättre på lilla ishockeyrinken utanför mitt hus.. De KANSKE hade spöat 10-åringarna som brukar spela där.

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-16 20:33:30

Jag är nog också lite kär i Wikegård. Tänk att sitta i ett trångt kommentatorsbås med honom och ....jag vill gärna ha med Johan Tornberg också (måste ju ha ngn att klämma på -ju)

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-16 20:34:35

Darkangel...nu tycker jag allt att du spårar ur lite här allstå! Ska du svika Persbrandt och GW för en sportfåne???????

*chockerad*

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-02-16 23:26:45

Det är ett alternativ. Men jag är lite sugen själv. På att ge elchcker alltså. :)
Då kan jag ju få se Wikegård IRL också!

Postat av: Darkangel svarar My

Publicerad 2006-02-16 23:29:09

Jaa!
Vi samarbetar!
Jag är mycket för elchocker nu. :)
Tror du att dom hade klarat av 10 åringarna? Okej jag är lite elak nu.

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-16 23:30:40

Haha!
Då skulle jag nog glömma tankarna på elchocker.
*drömmer*

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-02-16 23:33:27

När det är OS ger känns sportfånar helt rätt. :)
Speciellt den här personen. :)

Men nu kom jag på att jag har någon väl ekivok kommentar om GW Persson som jag borde radera.

Postat av: Rita

Publicerad 2006-02-17 00:20:18

Ja, vad i helvete gör Rippe där? På han med lite el!
Hokkyn glömmer vi fort som attans! Har aldrig skett!

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-02-17 00:25:21

Ja tack!
Vi ger Rippe en jävla elchock :)
Jag blir så less på fjantet.
Jag vill se idrott. Inte några töntar i en tv-studie.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela