Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fastgjuten men avslappnad

Publicerad 2006-02-20 04:27:30 i Dagens,

Jadå, jag sitter här fortfarande.
Som fastgjuten i stolen. Men nu har jag klarat av tre av uppdragen som står på min att-göra lista.
Vilken arbetsseger!
Gjorde en upptäckt när jag betalade några räkningar. Jag hade femhundra kronor kvar på postgirot. Trevligt, var första tanken. Men varför, var andra tanken. Är det något jag inte betalat? Hittar inga bortglömda räkningar.
Jamen vad fan, då ska jag väl vara glad!

Gosh, i morgon måste jag skaffa mig ett liv.
Nej, det var väl att ta i. Men klippa mig och skaffa ett jobb. Nåt sånt.

Nu ska jag skriva en ny att-göra lista. Just ja, beställa tid för klippning!
Mina vedermödor tar aldrig slut.

Lite avslappning med Timbuktu i MP3 spelaren nu.
Nu går jag av skiftet.
Ska bara…

Kommentarer

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-02-20 06:16:10

Nu imorse så hade jag en sådan här "haha! ni ska alla gå till jobbet och jag är ledig nu" dag när jag gick hem från jobbet =) såå underbart att kunna glädjas över det lilla *hehe*

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-02-20 11:52:35

hoppas du har fått sova gott en stund.

*kram*

Postat av: Darkangel svarar Exotica

Publicerad 2006-02-20 13:01:59

Vilket kul sammaträffande!
För jag kände samma sak när jag somnade klockan sex i morse. :)
Hihi! Nu ska ni andra jobba och jag ska sova!

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-02-20 13:04:07

Jag somnade vid sju-tiden i morse och sov gudomligt bra!

Det var skönt att sitta hela natten och klara av en massa "surdegar".
Bra att klaga av sig ibland! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela