Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Förändringar är kul. Eller...

Publicerad 2006-02-13 21:02:48 i Dagens,

Jag vill ju inte vara mer konservativ än moddarna. Hjälp! Det låter otroligt tråkigt. Inte är jag väl sån.
Jag gillar väl förändringar. Tycker om att ändra saker i mitt liv.
Måste kolla!

Byter ofta jobb? Ja, jag gjorde det i alla fall.

Ändrar frisyr och utseende ofta. Jadå. Eller ändrar åtminstone färgen på håret.

Ändrar ofta klädstil? Nej, inte precis. Men jag byter kläder varje dag. Ibland flera gånger.

Gillar nya prylar? Absolut. Älskar nya prylar!

Byter ofta bil? Eh, nej…

Flyttar ofta? Nja…

Reser mycket? Nja, inte nu men… Förut gjorde jag det.

Läser olika sorters litteratur? Nej. Bara deckare. Fan!

Ändrar ofta åsikt i olika frågor? Nej, varför skulle jag göra det. Jag har ju alltid rätt.

Byter fritidssysselsättning ofta? Nja…

Byter ofta män? Hmm… Hur länge har jag känt Pyret? Den frågan ska jag förresten inte svara på.

Nej, nu skiter jag i det här. Det här är inte roligt längre.
Det är nu officiellt fastställt.
Jag är mer konservativ än Fredde och moddarna. Buhu! Nu ska jag gråta.


Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-13 22:52:33

Du byter ju i alla fall ämne ofta här på bloggen, och det måste väl räknas som omväxlande eller?
Å du har bytt layout till blåbär...
Å du gillar ju inte Pyret jämt, å det är ju ombytligt...så du ska nog inte ta det där testet så allvarligt! *retas lite*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-02-14 00:11:28

Det kanske finns hopp för mig ändå! Haha!
Det är tur att du finns Kimmi! :)

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-02-14 12:42:35

Våran första katt hette Pyret. Kan karlar heta det?? :O)

Postat av: Danne

Publicerad 2006-02-14 14:14:32

Nej fan, det är bra att byta runt lite grann. Det har väl inget med moddarna att göra - eller behöver ha med dem att göra? Det är ju ditt liv och du bestämmer över vad du vill göra med det.

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-02-15 01:25:35

Ja, han heter väl inte det men...
Han har tack och lov humor. Tar sitt smeknamn som en man. :)

Och han läser min blogg. Att han gör det bevisar definitivt att han har humor. Eller...?
Han är söt!
Katter är också söta!
Nej, nu svamlar jag.

Postat av: Darkangel svarar Danne

Publicerad 2006-02-15 01:29:04

Är det säkert att det inte är moddarna som bestämmer? :)
Jag undrar jag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela