Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hög!

Publicerad 2006-02-17 23:03:27 i Dagens,

Om jag verkar ovanligt positiv ikväll så beror det inte bara på att jag drömmer om tvärsfriktioner.
Jag är hög som ett hus. Av socker!
Har ätit så mycket kolatårta och Toblerone-glass att jag förmodligen kommer att hålla mig vaken i en vecka.

Jag är hög som ett hus. Av musik!
Jag har Thåströms musik dånande i öronen. Och det gör mig bara mer glad.
Writers Edge skriver om hans turnépremiär. Gillar ni Thåström så skynda att läsa.
Med MP3-spelaren laddad med bra musik brukar jag somna tryggt framåt morgonsidan. Inte dumt alls.

Nej, nu är det dags för lite vilt ohämmat sex!

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-17 23:17:27

Men jisses vad du mumsat! *avis*
Själv får jag väl kalla mig "duktig" idag eftersom jag KNAPPT ätit ngt skräp alls.(Vi har inte haft ngt skräp hemma helt enkelt!)

Frukost: Kalaspuffar (Det är skräp)
Lunch: Kasslergryta m ris
Middag: Köttbullar m fullkornsmakaroner
Nattamat: Skaldjurssoppa

Taktiken för idag har varit att äta en rejäl portion MAT när jag blivit sugen istället för att småsnaska i mig en massa annat trams. Vi får se om det funkar.

Det hela började med att jag satte i mig en rejäl bit karré igår e.m. Sen åt jag inget på hela kvällen. Kanske det är mättande proteiner (helt kött) jag saknar? Vad tror du? Dig brukar jag kunna resonera med, det är därför jag frågar just dig.

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-02-17 23:32:00

Jag tror på mättande proteiner.

Tjejer brukar ha lite svårt att få i sig rejält med proteiner. Petar gärna i sig kolhydrater så det räcker och blir över.

Låter alldeles utmärkt tycker jag.
Det här suget kan nog bero på att man inte får i sig "riktig" mat. Utan mest duttar i sig lite skräp när suget sätter in.

När jag äter bra är det frukost, lunch och middag som gäller. Mellanmål orkar jag inte äta. :)
Inga konstigheter. Ingen dietkost alls. Bara vanlig mat.

Jag tog en sak i taget.
Det är ju lätt att man ska göra allt på en gång. Så blir det övermäktigt.

Bra gjort Kimmi!

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-02-17 23:42:58

Ett tips till!

Camilla Porsmans böcker.
Hon har bl.a. skrivit en bok som heter "100 dagar till en ny kropp". Den är inte så dum.
Hon tar en sak i taget.
Inte så många pekpinnar.
Träningstipsen var på för hög nivå. Så dom struntade jag i.

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-18 00:11:22

Vad det än är som gör dig så "hög" fortsätt med det :) Du vet att jag gillar din blogg o dina kommentarer, men dom senaste dagarna har du verkligen varit in ditt esse. UNDERBART!!!
Har skrattat nästan var enda gång jag läst en kommenar eller inlägg. (bortsett fr dom om att Mumma har haft ont)
*kram*

Postat av: Anna

Publicerad 2006-02-18 08:52:08

åh jag vill också bli hög på socker! Det låter underbart :). Fast jag brukar bli "sockerbakis" och må jättedåligt (på riktigt) om jag äter för mycket snabba kolhydrater.

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-18 11:50:45

Du är härlig Mocca!
Tack för din kommentar!!! :)
Jag var i form!
Är i form idag också.
Det kanske är OS som gör mig hög!
12-14 timmars träning och tävling varje dag does it!?

Postat av: Danne

Publicerad 2006-02-18 11:50:46

Ska du ha sex nu igen! :)

Själv ska jag kanske köpa biljetter till Thåströms extrainsatta konsert imorgon. Blir sugen igen.

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-02-18 11:52:51

Jag behövde en rejäl sockerkick!
Klarade mig från baksmällan genom att äta en goood frukost med gröt och ägg och juice och te... Mums!

Postat av: Darkangel svarar Danne

Publicerad 2006-02-18 11:55:21

Haha! Igen?!

Men nu jäklar. Ska du se Thåström igen?! Vad underbart! Kul!

Postat av: Darkangel svarar Danne igen

Publicerad 2006-02-18 11:57:45

Jag vaknade med Thåström i morse. Det var härligt!
Ja, hans musik i MP3 spelaren förstås! :)

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-02-18 14:47:12

Va?!?! Har du haft SEX Darkangel?? Eller drev du bara med oss stackars läsare? Hm, jag vet inte vad ska jag tro... Ska jag bli grymt avundsjuk på dig eller bara skratta åt din ironi...?

Postat av: Darkangel svarar Ediets:

Publicerad 2006-02-19 03:48:13

Jag bara drev med er. :)
Jag läste sportbilagorna! Haha!

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-02-19 19:36:04

Jag misstänkte det... men hoppades så klart för din skull att det var sant :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela