Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hur går det med att-göra listan?

Publicerad 2006-02-24 05:24:55 i Dagens,

Måndag: skitApoteket och blomsterbutiken.
Tisdag: Till djurkliniken i Hudiksvall med hunden.
Onsdag: Till frisören. Uträtta ärenden åt mig själv och andra.
SkitApoteket igen.
Torsdag: Inget planerat. Behöver en vilodag. Hahahaha! Det blev en pestdag!
Uträtta ärenden åt andra.
Vattna grannens blommor. Glömde. Fan!
Fredag: Veckohandla. Hämta grannen vid tåget på kvällen? Nej, Ändrat till tidig eftermiddag. Tack för det!Men det är ishockey! Nej, jag struntar i tåget. Eller...?
Lördag: Inget planerat.
Söndag. Inget planerat.

Listan såg vettig ut från början.
Men jag planerade som en kratta ändå. För på tisdag körde jag 16 mil med bilen. På onsdag blev det drygt 5 mil. Som jag skrivit tidigare så var det inget rekord men min rygg tog fullständigt slut av det.
Och foten. Ja herregud, man kan få ont i foten av att köra bil. Patetiskt!
Det är nog bara dom som har problem med hälsporre/Plantar Fasciit som förstår hur det känns. Jag kan knappt stödja på hälen.

Anja Pärson kan vinna guld i slalom med skadat knä.
Jag kan knappt gå en promenad med hunden när jag har ont i hälen.
Jaja, men jag är ingen elitidrottare heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela