Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hur torr är jag egentligen?

Publicerad 2006-02-11 18:33:38 i Dagens,

FenurilFenFenurilFen

Så här mycket Fenuril creme fick jag när jag var på apoteket sist.
Min läkare fick skriva ut just den krämen så att jag kan smörja in mina torra händer.
Det är ju bra med frikort.

Fyra stora burkar staplade apoteksdamen upp på disken. Jag rörde inte en min när jag satt där och tittade.

Min läkare hade skrivit dubbla recept på just Fenuril. Vilket gör att jag kan ta ut sexton burkar Fenuril creme. Eh…
Nog för att denna creme är bra att smörja in händerna med. Men…


Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-02-11 18:44:50

Skicka ner en burk vet ja....mina händer är också torra nu :O)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-02-11 18:46:27

Okej! Kommer via mail snart! :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-02-11 19:33:06

*skrattar*

Postat av: Li

Publicerad 2006-02-11 19:52:22

Coolt!
Jag kan bli extremt torr på vintern. Jag kan vara torr även om jag 2 timmar innan smörjde in mig med bodylotion + olja!
Ett bra tips är annars Body Butter Hemp från Body Shop. Den gröna med cannabis alltså ;)

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-02-11 22:17:33

När jag var på apoteket sist och frågade vad som hjälpte mot torr hud på den yngsta dottrn. Fick förslaget på en grön tubkräm med Oliv nånting... Är Fenuril så bra?

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-02-12 01:14:20

Be din doktor skriva ut några lastpallar fenuril!
Om inte jag har tömt hela lagret vill säga. :)

Body shops produkter är stora favoriter. Men jag har inte testat den du skriver om. Tack för tipset.

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-02-12 01:15:39

Ja, den är bra! Inte att smörja ansiktet med. Men för händer och kropp är den bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela