Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jack Bauer får fixa min abstinens

Publicerad 2006-02-27 11:40:17 i TV och DVD,

Vi är många glada människor som har följt OS i två veckor nu.
Levt efter tv-tiderna. Sett allt!

Läs vad Mocca skriver. Jag håller med om att jag också behöver hjälp på samma sätt.
Jag har abstinens efter OS.

Måste man logga in i verkligheten igen?
Trasig bil som ska lämnas på verkstad idag.
Neeeej, jag vill inte tillbaka i den hårda, bistra verkligheten nu.

Av ren frustration läste jag Aftonbladets tv-bilaga.
Då såg jag något. En liten artikel.
Är det sant? Är Jack Bauer tillbaka på onsdag? I våra tv-apparater?
Oh, nu känns det lite bättre!

tv

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-02-27 12:21:58

välkommen till anonyma OS-fascister... men i sommar är det ju fotbolls VM :)

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-02-27 16:06:05

hahaha! :)

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-02-27 16:27:50

Oh onsdag, tur....Ska meddela maken detta...

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-02-28 00:58:41

Jaaa! Nu är det snart dags igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela