Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-27 00:55:33

Darkangel min (OS)vän
Jag är förtvivlad, inte över guldet
nej se det var underbart!
Men OS är slut ;(
Vad händer nu? vad ska det bli av oss?
Betyder det här att vi måste bege oss ut in den bistra karga verkligheten nu?
Jag vet inte om jag vill....
Vad ska hända med oss ;(

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-27 11:50:01

Jag vet inte vad man gör. :(
Kan vi få kriiis-hjälp?
Kan dom inte bilda en kris-grupp som tar hand om oss?
Är psykologerna upptagna av knäckta schlagerartister som kommit sist i deltävlingarna?
Men vi då?
Hahahaha!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-28 15:12:34

*S* ja det är inte mer än rätt, om schalgerartisterna som kommer sist får psykolog hjälp borde vi också få det!
Jag är fortfarande helt knäckt -buhu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela