Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Rimadyl fungerar?

Publicerad 2006-02-16 22:46:39 i Hunden Mumma,

Efter kvällspromenaden försvann Mumma snabbt uppför trappan.
När jag kom till sovrummet hittade jag henne på sängen. Hon tronade mitt på en hög med kläder.
Några skulle säkert bli irriterade över att hitta hunden mitt bland sina kläder. Men inte jag.

Hon har inte hoppat upp i sängen på evigheter. Har förmodligen haft för ont i benet. Stackars Mumma!

Nu har hon fått beröm i två timmar. Nja, inte riktigt två timmar.
Men hon har fått applåder, pussar, blivit klappad, fått kramar (hon hatar kramar), blivit fotograferad…
Kort sagt blivit överöst med beröm.
Och hon fattar förstås ingenting. Men jag är glad. Det räcker långt det!  

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-02-17 14:48:24

Skönt att höra att Mumma mår bätte. Jag blir inte heller så irriterad om djuren lägger sig på kläderna. Det är värre med maken :O)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-02-17 15:12:57

Jag har mycket tålamod med min hund.
Men om nån karl skulle lägga sig på mina nystrukna kläder då vete fan. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela