Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ännu mer från promenaden

Publicerad 2006-01-04 21:40:42 i På utflykt,

g11g10

Det är otroligt att jag kan ta så många bilder från samma promenad.
Är ni trötta på mina bilder nu? Jag klamrar mig fast vid kameran så jag ska hålla mig vid liv på dom kyliga promenaderna. Tror jag ska visa några från solnedgången också innan jag ger mig för dagen.

Förresten kan det finnas någon vinkel som min hund inte har fotograferats från. Ska jag spamma er med 118 Mumma bilder nu?
Nej, kanske inte.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2006-01-04 22:26:00

Neeej.. inte trötta alls! Det är så roligt att se dina vackra bilder och har du en vinkel som inte fotats av mumma så fram med den också!
Skämt å sido, jag gillar dina bilder

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-04 22:32:00

Re My:
Du är söt du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela