Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Blundar inte!

Publicerad 2006-01-31 17:52:20 i Dagens,

Ibland är det svårt att hålla sig vaken också.
Speciellt när man lägger in ett insomningsprogram mitt i en spelningslista på MP3 spelaren.

Där går jag ute i skogen på promenaden och lyssnar på musiken. Tycker att jag känner mig hur pigg som helst. Härligt med musik!

Så hörs plötsligt den släpiga rösten från insomnings CDn. ”Lägg dig skönt tillrätta och blunda…”.
Eh, det kan jag ju inte göra. Ska inte sova ute i skogen.
Kan aldrig vara nyttigt.

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-02 09:33:36

*S* nä det får du verkligen inte göra. Tänk om du somnar och blir nedkyld och....då skulle jag känna mig jätte skyldig eftersom att det var jag som fick dig att slå till på MP3 spelaren.
INGET insomningsspår när du går i skogen!
BASTA!

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-06 00:37:54

Jag satt faktiskt framför datorn och lyssnade på insomningsdelen utan att fatta. Vad tyst det blev tänkte jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela