Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dark Angel

Publicerad 2006-01-09 01:36:34 i Dagens,

Vilket energiryck jag haft nu! Oh, yes!
Började med att titta på ett avsnitt av serien Dark Angel. Hon kan slåss, den tjejen. Fast hon får ju aldrig ihop det med Logan.
Nåja, program med tjejer som kan slåss, har övernaturliga krafter och sen lite olycklig kärlek som grädde på moset. Det är något för mig.
Jag piggnade till så rejält att jag har städat lite, bäddat rent i sängarna, plockat undan tidningar.
Fixat till mig själv, dvs. rakat mig, där det behövs. Målat naglarna.
Borde tona håret också.
Men… nu får det räcka.
Konstigt att jag alltid får ett energiryck på natten. Ingen ordning alls.
Men det gäller att passa på. Är nog ett nattdjur egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela