Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Giftigt

Publicerad 2006-01-02 02:11:51 i Sweets for my sweet,

Min hund hittar hundpojkar överallt nu. Det är den tiden på året nu.
Hon försvinner in i skogen 30 sekunder och så kommer hon ut med en söt hundpojke i släptåg.
Jag är glad att hon inte riktigt har fattat vad hon ska göra med hundpojkarna.
Vi ska inte ha några valpar. Nej tack.
Men hon kunde ju lära mig hur man gör.
Jag går i skogen flera timmar varje dag men inte träffar jag några trevliga pojkar.
Okej, jag hade tur i höstas och träffade några trevliga jägare. Men jag såg vigselringarna blänka stora och feta på deras fingrar.
Nej, jag vill inte ha några gifta män. No more!


Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-02 02:31:16

Gifta män "suger" energi mer än dom ger! Luspudlar är dom!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 02:51:10

Re rita:
Luspudel! *fnissar*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-02 02:52:17

Re rita igen:
Men du har rätt! Fan vad dom stjäl energi. Dom jävla luspudlarna.

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-02 19:35:38

Du kanske går i fel skog, helt enkelt.

Annars får minsann Mumma dela med sig av sin kunskap... Men då blir det nog att dejta hundpojkar ;-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela