Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag håller andan!

Publicerad 2006-01-31 17:47:35 i Dagens,

Jag ska skriva lite mer om vädret.
Hundägaren som ville ha några grader kallt sade också att det kommer en period till med kyla och snö. Det har han säkert rätt i.
Jag säger samma sak hemma.
Att snart blir det kallt igen och snart har vi mängder av snö som vi vadar fram i. Vänta ni bara.
Jag andas inte ut ännu.

Ifjol slappnade jag av i slutet av februari. Tänkte att nu är vintern slut och yes!, jag har överlevt i år också. Det skulle jag inte ha tänkt för i mars kom vintern. Det blev kallt och det snöade hur mycket som helst.
Och allt var mitt fel för hade jag inte andats ut hade det säkert inte blivit så kallt. Eller snöat så mycket.

Så i år håller jag andan till i slutet av mars. Bara så att ni vet!

Det kan bli svårt men…   

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-31 19:17:26

jag fixar inte den här vintern. Mitt humör rinner iväg med den smältande snön. Jag hatar verkligen januari! (och februari, mars, april... och hela sommaren som ändå regnar bort...)

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-01-31 21:20:12

Ja det är rätt!
Hata allt!
Jävla vinter! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela