Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lördagen fortsätter

Publicerad 2006-01-14 12:20:28 i Dagens,

Nu har jag använt min nya duschkräm. Den till vänster på bilden. Den luktade så gott!
Tjejen i butiken var lite kul för hon gillade tydligen inte doften så mycket.
Men man kan ju ha den i stallet, sa hon. För att tvätta hästarna då eller…?

Frukosten var nyttig och supergod. Får man inte frukosten serverad på morgonen får man fixa en bricka själv.

Nu är det dags för dagens långa hundpromenad.
Nu ska Mumma få gå en härlig lördagspromenad.  Idag följer grannen med.
Hoppas att han är lika pigg som jag är. Annars får han en tuff dag. Jag ska släpa med honom på en ny promenadväg!
Dags att byta batterier i stegräknaren. Nu ska det promeneras!

Jag är på otroligt bra humör idag trots min misslyckade sexfredag.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-14 15:18:52

jag har varit och handlat godis och byggmaterial. Resten av dan ska jag slappa, blogga och äta godis :)

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-01-14 16:53:07

Jag ska jobba :( men njuter av min ledighet nästa vecka i stället när alla andra jobbar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela