Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Men imorgon då...

Publicerad 2006-01-04 02:51:42 i Dagens,

Tisdagen började bra.
Men sen gick det utför. Jag fick så otroligt ont i ryggen. Har försökt vila bort värken. Har försökt medicinera bort värken. Inget fungerar.
Dessutom krånglar datorn för mig.
Jag försöker sova istället men det fungerar inte heller. Kan inte sova som vanligt.
Men imorgon blir det väl en bättre dag.
Då ska jag svara på era kommentarer. Vill inte hafsa iväg några ord bra.
Jag har läst allt ni skriver. Jag älskar era kommentarer. Ni är så gulliga! Tur att ni finns!
Ni ska veta att ni betyder så otroligt mycket.
Vi ses på onsdag!
Kram och godnatt!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-04 14:19:13

jag känner precis som du .... alla kommentarer betyder så otroligt mycket när man inte mår bra .. de betyder när man mår bra oxo .. men inte lika mycket.

Hoppas du har en bättre dag idag.

*kram*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela