Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mer shopping till folket

Publicerad 2006-01-16 13:04:05 i Dagens,

En typisk gråmulen, nollgradig dag. Som gjord för seriös shopping.
Jag sov som en stock i natt. Hur fan sover en stock egentligen?
Jamen, jag sov som klubbad av en gris. Nu förstår alla?
Vet inte om jag förstår så mycket själv mer än att jag måste shoppa lite nu!
Min hund känner av väderomslaget så hon vill knappt röra sig idag. Hon kan faktiskt spå väder. Känner när det ska bli riktigt oväder. Då sover hon bara. Är lite osäker på hur stort upptagningsområde hon har. Stackars hund om hon känner av vilket väder det blir i Skåne.

Nej, nu är det dags att bege sig till shoppingträsket igen! Yes!


Kommentarer

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-01-16 14:35:51

Vad skönt det lät, att du fått sova som en stock. Hoppas du hittar det du behöver i nämnda träsk. Pinget funkar perfekt förresten!

Postat av: moni

Publicerad 2006-01-16 15:18:35

Wow, vad fint det blev med blåbären!!! Va duktig du är! Jag fattar ingenting av den där stilmallen...

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-16 16:57:13

Men si på fanken... nu har du massor, massor med blåbär. Bra gjort! Snyggt!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-16 17:47:21

Snyggt det blev :)
Hoppas du hittade ngt kul på shoppingrundan!
Vad ska det bli för väder i Västerås i morgon? Kan du kolla med Mumma :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-16 20:57:48

Du ... den där rubriken .. tror jag att jag ber nån som har gjort stilmallen stoppa upp lååååångt. Men det kanske går tillslut. Vilken stilmall har du som grund?

Hoppas du hade en trevlig shoppingtur ... *kram*

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-16 23:21:25

det blev ju jättefint med blåbären!! och ja, jag har länkar till dig som svar på kommentaren hos mig ;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-17 00:04:14

flasknosen: Det var en välbehövd sömn!

moni: Tack! Jag terrar andra bloggare med frågor om stilmallen. :)

Nina på Johangården: Japp, nu är jag ett blåbär!

Mocca: Jag hittade en duschkräm. :)
Typiskt mig!
Mumma är väldigt trött! Men det kan bero på att det ska bli storm och snöoväder här!

MyyZz: Mallen är svårare än den förra jag använde. Det är den helrosa mallen. Jag har fått ett nytt tips av Random. Ska testa senare. Men mina blåbär är söta!

Anna: Söta blåbär! Tack för länken.
Jag har läst!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-01-17 00:22:39

Urtjusiga blåbär juh!
Ser fram emot att höra resultatet av shoppingträsksbesöket.

Postat av: Ca

Publicerad 2006-01-17 00:41:12

Mitt "sovodjur" är en Anaconda. Tyvärr dyker den upp alldeles för sällan. Därav mina "sovovanor" tror jag bestämt.... :)

Postat av: Darkangel svarar Ca

Publicerad 2006-01-18 03:23:19

ja nu fick du till det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela