Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Moddarna räddar mitt sexliv

Publicerad 2006-01-18 23:57:30 i Dagens,

Jag börjar min sexspalt med att stjäla några tips från andra.
Här läser jag att vi ska slänga ut tvn från sovrummet för att få ett bättre sexliv.
Actionfilmer och dokusåpor är erotikdödare.
Fan också! Kanske därför jag aldrig får till det. Jag tittar för mycket på actionfilmer.
Ja, nu är det mest actionserier jag följer men det är säkert sak samma.
Måste jag sluta att se Buffy the vampire slayer nu?
Nyhetsprogrammen är ändå värst. Enligt undersökningen tappar 89 % lusten då.

Bäst för sexlivet är debatter. Gärna med politiker. Haha!
Ja, men det är ju lysande! Jag började ju med att se partiledardebatten i dag.
Det är valår. Vilken lycka!
Det ger en helt ny dimension på begreppet politik.
Följ alla debatter i tv där politiker deltar så kommer sexlivet att blomstra!
Jag kommer att se allt! Heja Modde Fredde och HSB!

Ni kommer att rädda mitt sexliv!  

Kommentarer

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-19 00:41:27

Åh herre gud... när jag ser Reinfeldt och Persson så tänder jag av för tid och evighet. Urk!

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-19 00:42:51

För att inte tala om Maud Olofsson... då är det totalt och för evigt stendött sexliv... värre än moddarna och sossarna tillsammans. Och det vill inte säga lite det!

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-19 00:48:09

Maud Olofsson har jag personligen mycket svårt för. Hon låter som en fiskmås. Inte för att det är något fel på fiskmåsar men...
Ja, då dör nog min lust också.

Men miljöpartiets språkrör då? Han är väl lite gullig?

Annars är jag beredd att offra tid på Fredde och Göran. Tycker att dom är lite upphetsande när dom kommer igång! Hahaha!

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-19 01:16:05

Jag tror att jag avstår alla politiker... det är liksom inte nåt jag blir speciellt upphetsad av. Snarare tvärtom...

Så du får dem alla... förutom fiskmåsen då... henne kan vi ge till en katt.

Postat av: Anna svarar darkangel

Publicerad 2006-01-19 08:11:57

Jaaa! Peter Eriksson är ju för gullig! (har jag skrivit det förut?...) och så är han smart också

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-01-19 08:20:13

Jag tänkte faktiskt på dig när jag skrev om Peter Eriksson! :)
Jag tycker att han är smart! För bra för sitt parti nästan. Utan honom skulle väl miljöpartiet flumma ut alldeles för mycket.
Jag är ju mycket intresserad av politik! På allvar alltså.
Nu kan jag kombinera intresset med ett bättre sexliv.
Kan det bli bättre?

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-19 09:07:40

Vi har TV i sovrummet... som erotikhöjare funkar partiledardebatt definitivt bättre än porrfilm

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-01-19 16:19:52

Jajamen, det håller jag med om.
Politik och sex hör ihop! Haha!

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-20 01:57:22

Jag vet en som har många katter. :)
MyyZz kanske kan mata katterna med fiskmåsen! *S*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela