Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

MP3 spelare slinker lätt med

Publicerad 2006-01-26 12:56:46 i Dagens,

Jag skrattade gott åt Moccas inlägg om shopping. Om hur en MP3 spelare råkade slinka med. Hahaha!
Nu ska jag åka till stan och shoppa igen. Den här gången ska jag köpa en grej som är en ”bärbar starthjälp med kompressor och lampa” åt min far. Finns på Rusta.
Undrar hur många ton den lilla prylen väger? Håhåjaja!

Om jag går in på Siba kanske jag också kan låta en MP3 spelare slinka med. Rusta och Siba ligger ju så nära varandra. Och El-giganten och Onoff finns i samma kvarter. Clas Ohlson ligger behändigt på vägen hem. Precis före mitt stopp på Max. För jag är säkert sugen på hamburgare efter lyckad shopping.
Nu ska jag se till att jag verkligen kommer hem med MP3 spelaren. Fan ta mig om den inte råkar slinka med idag. För jag vet inte hur många gånger jag varit nära att slå till. Men nära räknas ju inte.

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-26 23:59:59

Vist är det lätt gjort *S*

Postat av: Angelica

Publicerad 2006-01-30 01:23:46

Hahaah... en hel massa saker "råkar" alltid slinka med när jag handlar... det är därför jag är så fattig!

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-06 00:44:17

oops vad fort det gick!

Postat av: Darkangel svarar Angelica

Publicerad 2006-02-06 00:46:39

Har samma problem. Oj vad saker "råkar" slinka ner. Kul men dyrt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela