Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Något på u

Publicerad 2006-01-30 21:39:44 i Dagens,

Jag känner mig helt utbränd idag.
Har faktiskt varit i stan och uträttat ärenden åt omgivningen igen. Nu lämnade jag tillbaka alla saker jag köpte åt dom förra gången. Så otroligt tröttsamt.
Så där gör aldrig jag. Har jag köpt något så behåller jag det.
Även om jag ångrar mig senare. Även om kläderna var i fel storlek. Även om något var för dyrt så behåller jag det.

Undrar om jag känner mig utbränd imorgon också?
Uttråkad?
Uppvärmd kanske? Jag vill hellre känna mig uppvärmd!  

Kommentarer

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-31 00:04:08

Jag hoppas du känner dig upprymd och underbar!

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-01-31 10:55:28

Låter lite energikrävande med alla ärenden du uträttar åt andra. Snällt förvisso... Kan bara instämma i Ediets förhoppning.

Postat av: Danne svarar alla

Publicerad 2006-01-31 10:59:12

Vilade du inte upp dig med CSI igår?

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-01-31 13:02:24

Varför är det så att man gör allt man bara kan för allt o alla men kräver inte så mycke tillbaka? Man kanske ska börja kräva istället för att bara ge o ge! Men då är risken stor att man blir ensam (tror jag)

Ville bara klottra ner det när jag såg vad du hade skrivit
Ta hand om dig iaf!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-01-31 13:27:53

Gör som du...behåller det jag köpt. Blir oftast nöjd. Men hua vad du får springa ärenden...klart du blir uppvärmd

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-31 16:36:54

Ediets: Ja, så vill jag känna mig! :)

flasknosen: Det tar en hel del energi.

Danne: Åh, CSI. Jag glömde det. Fan!

Padomi: Jag skulle uppskatta att vara ensam nu. :) Lite ensam!

Gunnel: Ja, nog är jag uppvärmd! :)

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-02 06:18:41

Upplyft, Utvikt, Urtjusig, UNDERBAR, Underverk, oUmbärlig...
En massa bra saker på U. Ja, åsså Ut å shoppa...om det gälls? ;-)
Kramen!

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-02-06 00:39:10

Underbart vad många fina ord du hittade!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela