Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

On fire!

Publicerad 2006-01-10 00:42:32 i Dagens,

Brandskyddsbesöket gick så bra så! Trevliga gubbar som hälsar på tidigt på morgonen.
Jag lade mig på Mummas tigerfäll iklädd min allra sötaste pyjamas. Den rosa och vitrandiga.
Kunde ju ha varit utan pyjamas men jag ville ju inte skrämma livet ur brandskyddsmannen.
Men för säkerhets skull fick Mumma ha halsduken där det står ”Min matte är singel”. Tyckte att det blev lagom tydligt då.

Ni får föreställa er bilden. Skrämmande va? Haha!
Jag tyckte att jag var ganska söt.

Förstår inte varför han hade så bråttom upp på taket. Det var något med en kamera som skulle släppas ner i skorstenen. Hmm…

Nu har jag visst gjort bort mig igen. Jaja! Men jag försökte ju.
Undrar vad han sa till grannarna. Dom tittade lite konstigt på mig idag.


ny2ny1

Kommentarer

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-10 10:01:41

Pratar grannarna så har du ju bildbevis på att brandskyddsgubben ljuger. Det är ju Mumma som ligger på tigerfällen... inte du. Hur det sedan var i verkligheten behöver du ju inte upplysa grannarna om.

Titta konstigt tillbaks på grannarna så tror de att brandskyddaren pratat om dem också... brukar fungera.

Tur att jag inte köpte en halsduk med texten "Visst är jag söt?" till mina vovvar... för det verkar ju betyda "Min matte är singel"... eller har jag sett fel och missförstått? ;-P

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-10 17:43:09

Re Nina på Johangården:
Var glad att du slipper se en bild på mig liggande på tigerfällen.:)
Mumma är mycket snyggare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela