Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Pyret och blåbär!

Publicerad 2006-01-19 02:56:24 i Sweets for my sweet,

bl2

Jag passade på att fråga Pyret om när vi skulle träffas och ha sex.
Du har ju gjort slut, svarade han.

Va? Har jag? När? Va? Va? Va? Frågade jag.

Då påminde han om att jag hade gjort det i bloggen.
Hmm… Stämmer visst. Men det var ju en evighet sen! Ah, jag babblade bara om avvänjning.
Vem minns det?

Däremot minns jag mycket väl ett mail där jag gjorde bad vederbörande dra åt…
Det är tre (!) år sedan jag skickade det mailet.
Rubriken på mailet var:
Stick och brinn!
Sen följde några korta kärnfulla rader om vad han kunde göra. Ord som jag inte tänker återge!

Svaret kom snabbt:
”Jag ser att du har mycket kort stubin.
Något datum finnes ej när lunchen/middagen skulle avnjutas.

Ha det bra/mvh…”.

Fan vad arg jag blev!
Ha det bra!?
Up yours! Va fan?! Jag var nog arg i flera... minuter. 
Inte minst för att han hade helt rätt. Jag har mycket kort stubin!
Ilskan går också över mycket fort.
Men jag älskar dig ändå Pyret!
Inte kan historien sluta här. För vad ska jag då skriva om på bloggen?

Kram och god natt alla bloggare!
Puss och god morgon Pyret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela