Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Shopping som förspel

Publicerad 2006-01-13 19:42:19 i Dagens,

Köpte duschkräm på Body Shop. Förstås. Det hör till.
Inte åka till Birsta utan att köpa en duschkräm. Nu köpte jag satsuma/clémentine. Den luktar verkligen frukt.
Köpte någon mysko sort som heter ginger & lemongrass. Lite fruktdoft där också. Och den var billig.
Jag kan inte motstå det.

Tulpaner och blommor till mina fönster köpte jag också.
Tulpanerna är så vackra. En bukett med blandade färger.
Nu börjar mitt tulpanfrossande också!
Jag har ställt fram ljuslyktor som matchar färgerna på tulpanerna.
Det där lät nästan lite avancerat. Eller överdrivet. Men vad fan! Det blev så fint!

Nu ska jag snart duscha och sen vill jag ha sex. Bara så där rakt av.
Sex mitt bland alla tulpaner och ljuslyktor. Jag har shoppat idag. Det är ett fantastiskt förspel.
Nu är jag uppvärmd.
Om Pyret är uppvärmd det återstår att se. Trög karl!
Det är ju fredag.
Jag vill ha en sexfredag.

Kommentarer

Postat av: Danne

Publicerad 2006-01-13 20:03:47

Trevlig helg och lycka till med fredags-sexet!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 23:54:57

svarar Danne:
Tack!
Men här är det segt. Som vanligt

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-14 09:10:47

Åh tulpaner ska jag köpa till min älskling i morgon när han fyller år. Han har redan listat ut vad han ska få i present *muttrar* men tulpnaer piggar alltid upp. Tre dussin vita tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela