Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Starta sexspalt i bloggen?

Publicerad 2006-01-18 00:45:46 i Sweets for my sweet,

Inte blir det alltid bättre när man blir äldre.
När jag läser några favoritbloggar så är osäkerheten den samma.
När ett långt förhållande tagit slut så ska man träffa andra. Då kommer osäkerheten igen.
Duger min kropp? Är jag för tjock? För smal? Plötsligt blir många otroligt medvetna om hur kroppen ser ut. Brösten hänger. Brösten är för små. Kärlekshandtagen verkar otroligt stora.
Killarna får prestationsångest och plötsligt slaknar ”dicken”. Dom mäter storleken igen. Undrar om hon var nöjd.

Ja, vi är så sårbara ibland. Vill att allt ska vara perfekt. Som i just dom porrfilmer som ”alla” ser.
Men inte fan ser vi särskilt perfekta ut i sängen. Svettigt, flåsigt, vi blir rödflammiga, låter konstigt.
Och allt är ju precis som det ska vara.
Eller också blir det stelt, fel, obekvämt. Nej, tack jag vill aldrig mer. Går i kloster!

Bort med osäkerheten!

Många har naturligtvis inga problem alls. Men jag skriver inte för er. Ni kan lugnt luta er tillbaka och njuta.
Nej, jag skriver för alla som är sårbara och osäkra.
Please, luta er tillbaka och njut också!

Jag tror jag ska starta en frågespalt på bloggen. Vad tror ni om det?
Skicka era sexfrågor till Darkangel!
Fast då blir jag väl spammad av dom som vill ha sex i grodmansdräkt. Haha!


Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-18 02:47:14

Ja gör det :)
Men spärra inte vissa ord som jag har gjort, då kan det bli problem *harkel* *L*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-18 02:57:27

Nej då blir det verkligen problem! :)

Ta hand om dig vännen!

Postat av: Christina

Publicerad 2006-01-18 05:05:40

Låter bra, när kommer den?

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-18 21:15:24

ja, jag vill ha sexspalt! *röstar för*

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-18 23:33:00

Christina: Jag väntar på frågor! :)

Anna: Bra! Jag måste tänka ut vad jag ska skriva om då! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela