Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Supernanny är Lost

Publicerad 2006-01-23 21:50:00 i TV och DVD,

Snart börjar Lost på tv igen. Onsdag tror jag.
Eftersom jag tappade intresset i slutet av första säsongen men sen ångrade mig och köpte hela jävla första säsongen på dvd så blir det problem. För jag har bara sett några avsnitt på dvd. Inte alls sett klart serien som jag hade planerat.
Ska jag se början på andra säsongen nu? Så otroligt dumt. Då kommer jag aldrig att se första säsongen på dvd och då har jag helt klart missat något. Plus slängt ut pengar på en tv serie som jag nu aldrig kommer att se. Eller ska jag ha ett Lost maraton och se hela serien på två dagar?
Stora frågor! Svåra frågor!

Oh, sweet Jesus vad barnen skriker i Supernanny. Riktiga små rara pestbarn. Vilken tur att jag spelar in det programmet också. Så att jag inte missar något.

Mitt seriösa tv tittande håller på att braka ihop. Det stör mig!

Kommentarer

Postat av: Random

Publicerad 2006-01-23 23:20:23

Köp alla säsonger vartefter de kommer ut på dvd så kan du glo när du känner för det.

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-25 09:20:39

Jag rekommenderar Lost maraton! men det kräver en del förberedelser. En fryspizza eller annan färdigmat i frysen som kan värmas snabbt utan att man behöver lämna TVn och så lite godis som kan användas som uppiggande om man börjar bli lite trött efter 10 timmar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela