Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tjejsnack vecka 2

Publicerad 2006-01-09 01:55:36 i Dagens,

Tjejsnack är tillbaka igen!

Julresumé:
1. Hade du en trevlig jul & nyårshelg?
Ja, det hade jag. Julhelgen var bäst. Den blir alltid bra även om jag blir lite halvless innan det väl börjar. Nyårsafton var kul. Jag gillar att vara hemma hos trevliga grannar. Hur mysigt som helst.
Gillar att vara hemma också. Så helgerna var bra!

2. Var du hemma eller hos släktingar, kanske rentav utomlands?
Var hemma hos päronen på julafton. Hos grannen på nyårsafton. Resten av tiden har jag varit hemma.

3. Fick du någon mysig julklapp och i så fall, vad?
Världens mysigaste julklapp! En elegant stickad halsduk och fina vantar till. Stickat i svart otroligt häftigt garn. Inget för kalla hundpromenader utan ska användas som snygga accessoarer. Från min sommargranne. Det var en så oväntad julklapp. Jag blev så rörd att jag grät floder när jag öppnade paketet.

4. Har du avgett något nyårslöfte?
Nej, det gör jag aldrig!

5. Står granen kvar?
Ja, det gör den. Hjälp! Jag ser att så många bloggare slängt ut granen. Men den får stå några dagar till. Annars slängde jag alltid ut den efter trettonhelgen.
Men nu när jag inte jobbar kan jag lika gärna göra det till veckan. Det är ingen större brådska. När jag jobbade kändes det skönt att städa bort julen innan jobbet började igen efter helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela