Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tjejsnack vecka 3

Publicerad 2006-01-19 01:10:22 i Lite av varje,

1. Vilken sport tycker du mest om att se på (antingen på plats eller på TV)?
Friidrott, längdskidåkning, ishockey och boxning.
Men friidrott är helt klart en favorit.
Femmilen i skidåkning var underbar förut när det fanns svenskar som gillade att kämpa och snora länge i skogen. Pyjamas, frukost och femmilen på tv var en höjdare! Wassberg med fruset snor i skägget. Det ni!
På tv ser jag allt när det är OS. Då menar jag allt! Älskar OS! Snart börjar det!

2. Vilken sport tycker du är roligast att själv utföra?
Utövar ingen sport alls! Men jag är söt!

3. Vilken/a idrottare är/var bästa ambassadör/er för Sverige?
Ingen.

4. Varför?
Idrottare gnäller för mycket om hur höga skatterna är i Sverige. Den egenskapen imponerar inte på mig när det gäller ambassadörer för Sverige.

5. Vilken sport finner du mest tråkig?
Ja, det mesta kan vara tråkigt utom när det är OS eller VM. En vanlig fotbollsmatch får mig att falla i coma. Men är det fotbolls-VM då tittar jag och njuter.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2006-01-19 01:17:21

nu måste jag bara få uttrycka min spontana glädje över din nya sida...så snyggt, vad du har gjort vackert här inne...imponerande...underbart och så gott...blir ju alldeles tokig,,, blåbärsblått...läckert tösen!

Postat av: Darkangel svarar Lena

Publicerad 2006-01-19 01:49:22

Åh, vad glad jag blir! Tralala!
Härligt att du gillar mina blåbär!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela