Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Trogen vän

Publicerad 2006-01-06 02:14:52 i Hälsa och ohälsa,

En av mina trogna vänner har kommit på besök igen.
Huvudvärk heter min kompis.
Jag har försökt avsluta vänskapen men det var fan vad envis just den vänskapen är.
Jag ger upp.
Får umgås med min vän huvudvärken ett tag framför datorn. Försökte somna för att slippa umgås med huvudvärken ett tag. Ja, precis som om jag kunde somna när huvudvärken är på besök.

Nu ska jag kolla vad mina trevliga bloggvänner har haft för sig i kväll.

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-06 11:28:53

Usch ja, när jag rensade i min telefonbok inför det nya året, så glömde jag att rensa bort huvudvärken. För med sånna vänner behöver man inga fiender. *suck*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela