Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Trögt, trögare, trögast

Publicerad 2006-01-20 16:15:46 i Dagens,

Nu har jag tittat in hos alla favoritbloggare.
Det går så trögt. Inte för att dom som bloggar är tröga utan för att Blogg.se är segare än allt tuggummi i världen. Vad håller dom på med nu?
Måste jag börja spamma Blogg-Roland igen och fråga vad som händer?
Sweet Jesus, så långsamt det går.
Att försöka kommentera i bloggarna… Nej, det vill sig inte!
Då blir det totalkaos.
Datorn tuggar febrilt och jag undrar vad Mocca gör med sin blogg eftersom jag inte ens kunde läsa den. Men hon hade inte gjort något speciellt alls med bloggen.
Däremot påminde hennes inlägg mig om att vår favoritbrandman  nu tagit examen. Jag är så lycklig över det för jag tycker ju att jag känner ju henne. Visst är det gulligt med bloggar va?

Fungerar utmärkt att blogga mitt i natten som jag vanligen gör. Gärna vid tretiden på natten.
Men då är det ju för fan inte många andra som bloggar!



Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-20 16:31:17

*S* ja det verkar som att det är du och jag numera som bloggar på nätterna. Egentligen vill jag ju sova då, men vist går det fort som sjutton att komma in på alla bloggar då :) alltid något!

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-01-20 19:30:53

Jag sitter där troget vid min dator hela natten. Och ropar ut i rymden!
Måste folk sova när jag är vaken?! Ja, dom kanske jobbar ibland. :)
Tur att du finns där på natten nu. Även om jag vill att du ska få både sova och jobba. :)Men du förstår väl?!

Rita brukar också nattblogga. Tur det!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-20 19:40:09

Ja för sjutton -det är lugnt :)

Postat av: Danne

Publicerad 2006-01-20 19:51:12

Ja, fan va segt det är ibland!

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-01-20 20:59:25

Det var därför jag bytte.....

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-20 22:05:09

ja men tack igen! klart att vi känner varandra, eller hur är det nu ;)

det är ju mest era bloggar som är sega, baserade i sverige ju....när a l l a är online samtidigt....

Postat av: Nina

Publicerad 2006-01-21 01:27:56

Jag är alltid vaken på nätterna nu för tiden. Då går det så snabbt så... =)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-21 02:34:05

Mocca: Jag vill ju bara väl!
Tur att du förstår mina något underliga formuleringar! :)

Danne: Jag ska terrorisera Blogg-Roland igen! Men nu på natten fungerar allt bra. Så dags då!

Anne-Maj: Jag försökte lämna kommentarrer till dig förut men det var trögt där också. Bloggandet växer! Men det är ju kul. :)
Med tanke på att bloggen dödförklarades redan i somras. Innan det knappt börjat i Sverige.

Anna: Klart vi känner varandra! :)
Men det tog en evighet innan jag kunde kommentera í din blogg också. Men visst är det trögt på Blogg.se.

Nina: Förstår att du är vaken nu. Utan piller skulle jag inte orka. Men du gör det bra! :)
Pussa Elvis!

Postat av: Qilin

Publicerad 2006-01-21 09:47:33

Oops - säg inte att här är strul! Jag håller just på att flytta in här från msn spaces för att slippa alla problemen där. Så nu vill jag bara höra att allt här är bra ;-)
Vet du om någon här har en blogg om "hur man gör"- lite tips o trix som funkar här? Skulle behöva lite hjälp från en sådan person..
Ha det så gott, vi hörs kanske igen?

Postat av: Danne

Publicerad 2006-01-21 13:33:12

Det gör inget. Nattens är bäst att skriva på :)

Postat av: Darkangel svarar qilin

Publicerad 2006-01-21 13:56:43

Då önskar jag dig varmt välkommen!

Blogg.se får visst många nya medlemmar nu och när alla är inne samtidigt på bloggarna då blir det sjukt trögt. Men dom brukar lösa problemen.

Vill du ha tips om layout eller bara allmänna tips?
Jag känner ingen som har en blogg här med tips om bloggande i största allmänhet.

Jag har fått mycket hjälp av Liten och ettrig,
MyyZz, Confused, och random när det gäller layouten på min blogg. Dom är hjälpsamma och duktiga på kodning m.m. Länkar till dom finns i länklistan på min blogg.
Annars är det bara att skriva ner dina frågor och be om hjälp.
Jag kan en del tips och kan kanske skicka dina frågor vidare när jag vet vad du behöver tips om!

Alla är fantastiskt hjälpsamma!
Jag har inte glömt alla som hjälpt mig när jag haft frågor. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela