Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Glass på nästa restaurang

Publicerad 2006-07-31 04:08:55 i På utflykt,

5509

Som vanligt så avslutade vi dagen med att äta glass vid den andra sommaröppna restaurangen.

Egentligen borde vi ju äta oss igenom menyn här också för maten är lika god här.
Jag blev så sugen på att beställa in en flaska vin och äta något gott när jag satt och tittade på maten som dom bar ut till gästerna. För vid bordet närmast där vi satt och mumsade på glass beställde ett par just in en flaska vin och jag blev sugen på vin. Även om jag inte gillar vitt vin så mycket så känns det som sommar. Jag kunde lätt ha offrat mig. Men alla var proppmätta.
Får göra det en annan gång.

Det finns ju en tredje restaurang som bara har öppet på sommaren och där är maten också god.
Hur ska man hinna med allt?


Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-07-31 15:29:20

Det där låter riktigt behagligt. Att sitta uta och njuta..det är livet.
Jag gillar inte öl...men ändå när jag var ung och var ute och for till varmare länder beställde jag in just den varan. Anledningen var att det såg så himla gott ut när folk bredvid mig på stranden fick sin öl och det blev kondens på flaskan. Gott...nej fy böveln. Jag lämnade alltid min om ingen fick den

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-08-01 19:17:03

Härliga bilder!

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-08-02 10:44:02

Mjaha... här var du inte... då vandrar jag vidare då.

Ha det gött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela