Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sova i regnet

Publicerad 2006-07-17 13:43:29 i Dagens,

Kan man få sova hela dagen idag?


Det är så kvavt och svettigt väder ute. 26°C varmt ute och mulet trist väder.

Jaha, nu börjar det regna. Jag vill gärna ha regn hela dagen. Och nästa dag…


Nej, jag ska tänka på alla som har semester och vill ha sol.

Det är bara jag som har tröttnat på att sola. Det är för varmt. Jag får huvudvärk. Blir trött. Mår illa. Oj, vad eländigt det tycks vara att sola. Jag som kunde sola hela dagar förut.


Men det går ju bra att sitta i skuggan under en parasoll och dricka svalt vatten.
Ramlösa med smak av granatäpple är gott. Eller Loka päron och Loka hallon.

Kommentarer

Postat av: Majja Star

Publicerad 2006-07-18 15:53:11

Köpte tre flarror Loka igår, två hallon och en päron. Det är de bästa!

Postat av: Darkangel svarar Majja Star

Publicerad 2006-07-18 17:32:53

Jag gillar också dom smakerna :)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-07-19 01:31:29

mm--loka päron !

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-07-19 22:58:18

Nu ska jag gå till kylen och hämta en Loka päron.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela