Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sova med Wallander

Publicerad 2006-07-29 01:54:44 i Årstider,

Jag hade planerat en mysig filmkväll. Ja, eller filmnatt då. Så somnar jag. Mitt i Wallander filmen, Täckmanteln. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Har börjat somna klockan 11 på kvällen. Så vaknar jag klockan tre på natten. Det känns helt onormalt. Nu väckte Mumma mig genom att börja stormskälla. Tack, min lilla pussgurka. Man kan ju inte sova bort en filmkväll.
Nu tittar jag på Brokeback mounatain och jag var tvungen att ta en bloggpaus för att jag är så uttråkad. Det var ingen film jag hade lust att se i natt. Fast det visste jag ju inte. Kände bara att jag borde se filmen. Det är förstås en bra film men jag är inte på humör. Det kanske är en film man ska se på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela