Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-07-20 01:38:36

Mysigt- mina katter sov på balkongen tidigare ikväll- Jo, jag gillar Bones- det var lite jobbigt i början bara att se "Angel" som nån annan- men jag är ju lite "Skadad" där-;-) Jag behövde några avsnitt att komma in i den.

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-07-20 17:34:57

Jag förstår att du och Mumma njuter av fulla drag därute i stugan. Vem skulle inte vilja ta en promenad över till Finland...

Postat av: annalena

Publicerad 2006-07-20 18:40:25

Jag saknar våran Ida när jag ser bilden på din hund. Ida var en korsning av Bordercollie och schäfer. Hon blev 12 år. Vi fick låta henne somna in för hon fick juvertumörer. Det är helt underbara vänner våra djur. Nu har vi tre katter, men det är inte riktigt det samma.
Ha det bra och ta hand om dig, AnnaLena

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-07-20 22:15:03

SoP: Jag vill gärna se Bones.

Gunnel: Ja, det är fint. När det är soligt.

annalena: Katter är fina.
Min hund älskar katter. Älskar att jaga katterna. Och jag får jaga hunden och be kattägarna om ursäkt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela