Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Surar

Publicerad 2006-07-29 01:56:42 i TV och DVD,

Eller också är jag sur för att min stora kärlek har övergivit mig.
Han stack igår. Eller var det i förrgår? Skitsamma. Jag är övergiven igen. Dumpad. Jävla karl. Fast han hade kanske en ganska bra ursäkt. Han blev överfallen, sövd och kidnappad av kineser. Slängd ombord på en båt. Gud vet var han är på väg nu.
Det är förstås husguden Jack Bauer jag skriver om. Sista avsnittet av serien 24 sändes på torsdag. Och jag har sorg. Nu dröjer det väl ett år innan jag får se honom igen.
Kiefer Sutherland är visserligen med i en film ikväll som heter En kvinnas kärlek men… Nej, jag vill ha Jack Bauer.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-07-29 10:37:24

Oj...trodde jag hade missat något :O)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-01 02:47:14

haha-- jag kan inte se 24 eller Kiefer i en tvtablå utan att tänka på dig--;-)

Postat av: Rita

Publicerad 2006-08-06 15:25:38

Å vilket slut för säsongen. Jag blev vansinnig! 24 är ju bara för bra,, jag älskar den åxå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela