Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Rent i hörnen

Publicerad 2006-03-31 00:02:12 i Dagens,

Sen är det alla prylar som blir över.
Det är svarta sopsäckar som gäller igen. Ner med alla fungerande prylar i sopsäckar.
Får sortera senare. Inte nu. Utan senare. Vilken dag som helst. Sen sälja allt på Tradera?!

En sopcontainer som ställs nedanför balkongen känns som ett bra alternativ. Men det är ju fungerande prylar. Så det får väl bli Tradera. Tror jag.
Tycker bara att det är tröttsamt att fylla förråden med saker som senare ska säljas.
Jag vill bara bli fri från eländet. Det ska gå fort.
För snart är det dags att börja med städningsprojekten i sommarstugan. Sweet Jesus!

Jag har förresten väldigt rena tak. Och rena lister. Och rent bakom alla skåp…
Har köpt en ny dammsugare också. Den ska användas. Bara det inte blir för överdrivet. Jag vill inte städa så här varje vecka.

Kommentarer

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-03-31 00:36:46

Ojojoj, jag blir alldeles matt bara av att läsa om all din städning! Tänk om jag kunde få såna städryck nån gång emellanåt... Jag tror det aldrig har hänt. Kan inte du komma hem till mig nästa gång du får ett enormt behov av att röja upp? Jag kan stryka din tvätt åt dig då. Och göra våfflor :)

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2006-03-31 00:46:33

Jaaa! Det där låter helt okej. För jag har tvättat mycket också. :)

Nästa gång jag får ett ryck så... :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-03-31 09:57:01

Samma tanke fick jag .. jag är jättejätteusel på att städa ... Men jag är bra på annat:-) Stryka ... absolut ... laga mat .. absolut även om ni inte tror det-)

Så ... nästnästa ryck kankse det är min tur? ;)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-04-01 00:36:52

Du är bra på många saker! :)

Men visst kan jag rycka in.
Bara du pysslar om mig när jag fått huvudvärk sen. Jag vill ha många piller! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela