Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Alla vill till himmelen men ingen vill dö

Publicerad 2006-05-05 02:22:50 i Hälsa och ohälsa,

Min obeskrivligt fula midjeväska innehöll det hopvikbara sittunderlaget. Yes!

2006-5036

Jag kunde sätta mig ner och vila.
Försökte hitta en plats där vi hade en härlig utsikt men jag orkade inte. Jag blev sittande på sidan av vägen mitt i skogen.
Min fula midjeväska innehöll också MP3-spelaren. Inställd på shuffle valde den Timbuktu med låten som får bli rubriken till mitt inlägg.
Jag tycker om Timbuktu och kände att låten passade bra just då.


Andra bloggar om: hälsa, vila

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-05-05 03:54:59

Åh fy--:-/ Men alla kan inte ha samma smak. Undrar vad min mp3spelare hade valt åt mig--?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela