Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Guld till blogghuset och till Pyret

Publicerad 2006-05-24 05:28:18 i Sweets for my sweet,

Tack alla snälla, goa, vänliga, bloggare som skrev till mig hela tiden.
Ni är guld värda!

Tack Pyret för att du ringde och frågade om jag var sjuk eller hade semester när jag inte skrev i bloggen. Du är guld värd … Du vet väl att jag behöver mycket omtanke ibland.
Vänskap är viktigt!
Hoppas att din ledighet blir bra!

Om vi inte ses i morgon i bloggosfären så beror det på att jag släpar möbler fram och tillbaka.
Och betar av den kilometerlånga listan med ”att köpa” saker.
Nya Ikea lockar också. Jag har inte varit där ännu. Skandal!

Men i morgon kväll eller på natten ses vi igen. Kanske.

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2006-05-24 09:55:40

Skönt att du är här igen. Trodde det hade hänt nåt allvarligt läskigt.

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-05-24 14:07:49

Kom ihåg att ta en paus från möbelsläpandet ibland och äta en och annan smarrig bakelse också :)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-05-24 15:03:33

*skrattar* Är släpa möbler nåt som går just nu? ;-) Vad skönt o läsa hos dig igen- det var inte kul att vara bortkopplad från bloggvärlden- Jag Skulle släpa hörnbokhylla idag men eftersom jag nästan fick slå mig fram till datorn här nu så ger jag 17 i det, utrymmet ger ingen god prognos för hyllflyttande --ska äta frukost o se på cyklande karlar nu-

Postat av: Rita

Publicerad 2006-05-24 16:05:01

Pust, stryker oron från pannan, gott att du skrev lite här. Då vet vi vad du pysslar med! Ha de bra.

Postat av: Magda

Publicerad 2006-05-25 00:07:04

Visst är det fantastiskt med allt göra som poppar upp om våren. Man kan bli matt för mindre! Jag målar fn i stugan när det är varmt ute och passar på att läka ihop inne. Det märks inte och skänker frid, perfekt!

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-05-25 15:46:54

Skönt att du är tillbaka! Har varit dålig på att lämna kommentarer, är lite mkt just nu men saknat dig har jag gjort! Jätteskönt, att Mumma mår bra också, sjuka ungar och djur kan man bli helt tossig på! Litet avbrott här, fick tvätta dotterns hår :-))

Vill fråga dig samma, som jag frågat de andra jag läser, som har koll ang bra serier. Tänker önska mig en DVD-box. Jag har noll koll, men när jag har "slut" på böcker måste jag ha nåt annat. Kan du rekommendera nåt bra? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela