Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Modebloggar

Publicerad 2006-05-11 01:22:55 i Dagens,

Modebloggare som får vidriga kommentarer bara för att dom skriver om ett av sina intressen måste bli trötta eller förbannade ibland.

Jag gillar modebloggar. Läser ofta och tycker att dom som skriver är duktiga.
Jag läser bloggar som bara handlar om mode.
Jag läser bloggar där mode är en del av bloggen.
För mig känns det helt okej att många bara skriver om mode och kosmetika.

Märker ofta att många tjejer känner sig tvingade att förklara att dom har bra utbildning, kvalificerade arbeten och är politiskt intresserade.
Att mode bara är ett intresse i deras liv.
Tror verkligen folk något annat?

Läser sällan att killar skriver i sina tidningar och kolumner att t.ex. sport bara är en del av deras liv.
Det behövs aldrig. Det är förstås självklart. Eller…?

Eftersom jag älskar läppglans och nagellack så kunde jag nog ha skrivit en nischad blogg om läppglans. Men jag var för sent ute. Har för dåliga kunskaper på området.

Så jag fortsätter med mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela