Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sälar, ved och sommarstugor

Publicerad 2006-05-24 05:21:08 i Dagens,

För första natten på länge så kan jag inte sova. Det var ju hur nice som helst att somna som en klubbad gris direkt efter att ha tagit mina sleeping pills.

Timeout från bloggen ger massor av tid att göra andra saker.
Inte det jag borde göra. Jag har inte putsa fönster, bytt gardiner, planterat blommor.
Har släpat ut trädgårdsmöblerna. Det får räcka på ett tag.

Att jag har en sommarstuga har jag helt förträngt. Och det är för kallt att vara där.
Kratta, nej, nej, nej! Städa, snart.
Ved till öppna spisen. Hjälp!
Hur ska jag få dit den?

Släpa dit alla saker igen, det får jag be om hjälp med. Det finns inte bilväg ända fram. En halv kilometer ska man släpa varenda pryl. Fuck!

Jag vill inte.


Kommentarer

Postat av: Random

Publicerad 2006-05-24 17:26:00

Hyr en grön traktor!
Det låter som en nyttig timeout. Sova är småviktigt har det visat sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela