Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Slut på Timeout?

Publicerad 2006-05-24 05:04:10 i Dagens,

Mona Sahlin åkte till Mauritius på sin timeout. Det gjorde inte jag.
Jag hoppas att min timeout är slut nu. Men jag är fortfarande så trött. Är det Mauritius som saknas?

Det kalla, grå, trista vädret här gör mig livstrött.
Våren brukar se ut så här i min del av världen. Först vinter och sedan kommer sommaren direkt.
En icke-vår är som det brukar vara. Ändå vänjer jag mig aldrig. Jag saknar våren.

Nåja, bloggen behövs som en mental kick och som min trygga fleecefilt.
Något att bli glad över och något varmt att gosa med.

Jag vill läsa om allt som hänt i era liv. Har en del att hämta igen.

Så jag hoppas att jag är tillbaka igen.



Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2006-05-24 08:13:16

Välkommen tillbaka!! Det kan vara bra med timeout ibland men fyyy vad jag har saknat er!! Känner igen det där med våren, den finns inte här uppe i norr. Vinter, grå snö, grått regn och sedan sommar men ingen vår. Kram på dig och Mumma, jag hoppas du har återfått lite energi.

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-05-24 18:29:22

Välkommen tillbaka...du är saknad

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-05-26 14:57:32

Roligt att se att du är tillbaka igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela