Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Turn of the Screws

Publicerad 2006-05-05 02:48:22 i Hälsa och ohälsa,

Jag funderade hela eftermiddagen på varför jag blev så dålig.
Men gissade att det berodde på en dålig dag, för lite bra mat, för mycket sömn… ja, vad fan som helst.

När jag skulle ta kvällens dos av painkillers märkte jag att morgonens dos fanns kvar i dosetten.
Så stor betydelse har värktabletterna.
Jag brukar skriva att rehabilitering ofta är en heltidssysselsättning.
Nu vet jag också att jag inte ska falla i koma och sova hela nätterna. Blir så avslappnad att jag glömmer värktabletterna och sen blir en solig dag förstörd.

Men jag är lycklig nu. Jag vet varför jag var trött. Det berodde bara på några missade piller.

img 


Andra bloggar om: hälsa, sjuk, medicin, mediciner

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-05-08 00:07:37

Din sida flimrar hit och dit, försvinner och bär sig åt..fan
Det jag skulle säga är att du MÅSTE ta det lugnt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela