Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Årets julklapp

Publicerad 2006-11-18 02:32:24 i Böcker,

Årets julklapp blir visst ljudböcker. Tja, varför inte.

Jag tycker att det är en underbar uppfinning. Mina ögon svider så mycket så jag har svårt att läsa böcker ibland. Det beror på tråksjukdomen Sjögrens syndrom.


Lyssnar på Mari Jungstedts bok Den döende dandyn nu.
Det är Katarina Ewerlöf som läser boken. Det är en njutning att lyssna till hennes röst.
Mikael Persbrandt är förstås populär som uppläsare. Undrar vad det beror på? :)


Nu är jag inne på sista kapitlet av min bok. Jag tror faktiskt att jag har hört kapitlet minst fem gånger.
För jag somnar för det mesta och får sen börja om att lyssna igen.
Det känns tryggt att somna med någons malande röst i öronen. Synd att jag vaknar så fort det blir tyst.



Andra bloggar om: , ,

Kommentarer

Postat av: Blackart

Publicerad 2006-11-18 08:35:15

Du får sätta cd'n på repeat så att malandet aldrig tar slut! ;)

Postat av: Darkangel svarar Blackart

Publicerad 2006-11-18 12:12:12

Det borde jag göra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela