Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Den röda tråden

Publicerad 2006-11-24 14:11:53 i Dagens,

BetaBlogger hatar verkligen mig. Den har något personligt mot mig.
Jag skriver kommentarer och så försvinner dom ut i cyberspace.
Eller också får den personen som jag kommenterade hos 18 kommentarer i stället för en. Stackars människa!

Den vägrar att komma ihåg mitt namn. Hur många gånger jag kommenterat tidigare spelar ingen roll. Antar att det ska vara så. Eller…?

Nej, jag tror att betaBlogger hatar just mig.

 


Dom sneda slingrande bokstäverna? Som är så svåra att läsa.

Ja, dom hatar jag!

Hade hoppats på något nytt där. Kunde inte Blogger valt en annan form av
s-p-a-m filter?

Om man nu vill göra en ny version som är bättre.


Blogsome är ett föredöme på området. En enkel sifferkod.

Lätt som en plätt.

 


Och plättar är vad jag ska äta till middag. Eller pannkaka. Eller våfflor med sylt och grädde.

 


Men nu var det dusch och promenad som gällde. Glömde visst det.
Duscha först och promenera sen. Ologiskt? Ja, idag är jag inte så logisk.

 


Var det någon som hittade en röd tråd i det här inlägget? Eh…?

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-24 15:31:43

JAg vill oxo ha pannkakor ... jag ska se om hotellet kan stå till tjänst med det ;-)
Eller såfår det blir söndagsmiddag/lunch:-) GOTT

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-24 15:32:56

Föresten så hatar betablogger mig oxo :-(

Postat av: Anna

Publicerad 2006-11-24 15:42:44

Ja plättar med sylt!!! *magen knorrar*...

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-11-24 18:11:17

Är dom så jobbiga dom där bokstäverna. Hm....kanske jag ska ta bort dom trots allt. Jag gör det och så får vi se om det blir en massa spam...då kommer dom tillbaka.
Blogsome....är det bra där? Har nog aldrig kollat in där vad jag vet...ska jag också göra

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-11-24 18:23:38

Hm... får kanske göra som Gunnel. Vill ju inte ha en blogg som är jobbig att kommentera i (det är ju så kul att få kommentarer).

Låter gott med våfflor - önskar mig ett våffeljärn i julklapp.

Hoppas du och Mumma får en trevlig helg :D

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-11-24 18:27:04

Är hotellet hos din mamma?
Mammor brukar göra goda pannkakor.

Så betaBlogger hatar dig också!
Otack är världens lön! :)

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-11-24 18:28:23

Det blev plättar med sylt och glass!
Mums! :)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-11-24 18:33:10

Allvarligt talat så är bokstäverna jobbiga.
Jag drar mig ibland för att skriva kommentarer för att jag ser inte vad f*n det står.

Men Blogger har ju också ett ansvar. Att se till att ni slipper spam.

Allt under himlen och Anna och livet bloggar på Blogsome. Länkar finns på min lista. Titta in! Dom har så fina bloggar!
Jag kan inte skriva länkar i kommentarer för då fastnar jag i vårt spamfilter. Haha!

Postat av: Darkangel svarar Aradil

Publicerad 2006-11-24 18:37:15

Jag är lite gnällig.
Men om Blogger nu ändå gör en ny version så kunde man ha förbättrat det här.

Just din blogg har jag svårt att kommentera i.
Jag kommer först in på en plats där jag kan läsa andras kommentarer. Sen får jag klicka mig vidare till en ny plats för att kunna kommentera själv.
Mycket mystiskt!

Fast jag läser ju varje dag! :)

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-11-24 20:22:23

Ajajaj, det var ju inte så kul (fast jättebra att jag får höra det, vill ju veta).
Ska fundera på vad som går att göra åt saken :)

Kul att du läser hos mig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela