Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

En lista

Publicerad 2006-11-21 01:40:04 i Lite av varje,

Som jag hittade hos Ellis

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Promenaden med Mumma. När vi stod och tittade ut över havet.

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Då somnade jag efter en orolig natt.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Läste mina favoritbloggar och lyssnade på julmusik.

Det sista du sa högt?
"Hejdå!"

Vad har du druckit idag?
Julmust, Ramlösa med smak av lingon & lime och te.

Vad var det senaste du åt?
Potatisbullar, bacon och lingonsylt.

Vad var det senaste du köpte?
Mat och ljusslingor på ICA.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun

Vad är det för väder hos dig just nu?
Fyra grader varmt. Helt okej!

Godaste glass-smaken?
Crema di mascarpone.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Passion kanske. Fast fasen, jag är en romantiker.
Självklart tror jag på kärlek vid första eller möjligen andra ögonkastet.

Sover du tungt?
Nej! Vaknar när katten går på golvet. Fast jag inte har någon katt.

Drömmer du mycket?
Kommer sällan ihåg drömmarna.

Mardrömmar?
Ibland. Om att jag blir jagad.

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Jaaaaaa!

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Neeeej!

Vilket ämne var roligast i skolan?
Engelska.

Trivs du med ditt jobb?
Eh…

Favoritklädsel?
Mjuka myskläder.

Favoritlåt just nu?
Everybody knows med Dixie Chicks.

Vad ser du om du tittar åt höger?
Ett sött fönster och en låg bokhylla. På bokhyllan står det blommor och en myslampa. Och ett foto på Mumma.

Vad gör dig glad just nu?
Bra musik, att Mumma sover gott och att jag kommer att ha en bra hårdag i morgon.

Vad ska du göra härnäst?
Lyssna på en bok.

Kommentarer

Postat av: Alena

Publicerad 2006-11-21 02:05:09

Julmusik! Underbart!!

Postat av: Susanne

Publicerad 2006-11-21 02:05:30

Haha, jag har också druckit julmust idag, och ätit potatisbullar med lingonsylt och bacon =P

Postat av: Darkangel svarar Alena

Publicerad 2006-11-21 02:10:38

Visst är det! :)

Postat av: Darkangel svarar Susanne

Publicerad 2006-11-21 02:11:01

Är det sant? Vad kul! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela