Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Försöker så gott man kan

Publicerad 2006-11-22 23:50:45 i Hälsa och ohälsa,

Jag blandade ganska friskt i tidigare inlägg.
Det finns olika utbildningar i dessa branscher.
Några utbildningar är långa och seriösa.
Några som arbetar inom området är själva mycket seriösa och kunniga.

Några vill ge en guldkant på tillvaron för stressade människor.


Personligen skulle jag rekommendera sex som avslappning. Anytime!

Eller bakelser och seriöst tv-tittande.


Nåja. Det ena behöver inte utesluta det andra.

 


Men nu förstår jag precis varför man var så stora motståndare mot behandlingar av alla former på dom rehabresor jag varit på. Det handlar om beroende.

 


Men vem är jag att döma?



Andra bloggar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela