Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fredag morgon

Publicerad 2006-11-24 07:30:41 i Dagens,

Mogonmys en mörk fredag.

7510

7508


7512


7519

Dags att sätta sig framför datorn en stund. Värken i ryggen jagade upp mig ur sängen igen.
Har pysslat lite men nu är jag för trött.
Jag sitter skönt i stolen vid datorn. Åtminstone korta stunder.

Mumma är med på bild. I verkligheten ligger hon bekvämt parkerad bakom min stol.
Hon suckar lite då och då.

Jag ska läsa e-post och bloggar.
Jag gäspar stort. Är trött och har ont.

Ska nog hinna sova en liten stund innan vi går ut på första promenaden.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-11-24 18:45:32

Gullig vovve,
vad är det för ras
själv har vi haft golden retriver i vår familj

Ps. hur lägger du upp reklemmen på sidan, vill lägga upp på min blogg också

Postat av: Darkangel svarar Gosan

Publicerad 2006-11-24 18:53:46

hej Gosan!
Välkommen till bloggen!

Det är en svensk lapphund!
Min prinsessa.

Men vad frågar du om?
Jag vet inte riktigt vad du menar.
Jag är lite trög ikväll. :)
Ändå har jag inte smakat glöggen ännu! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-11-24 19:30:12

Hej igen

Jag menade: du hade en massa reklam på din startsida hur har du fått dit dem, jag har skaffat mig Pro för 59 kronor/månad och då skulle man kunna ha egen reklam...men jag vet inte hur man får dit det.
Trevlig helg du med!

Postat av: Darkangel svarar Gosan

Publicerad 2006-11-25 00:06:50

Tänker du på länkarna (minibanners) till Tjejblogg, tjejsnack, mm?
Jag har kopierat färdiga minibanners från deras hemsidor.
Lagra som bilder i bloggen.
Sedan väljer man design, kodmallar och startsida (index). Klistra in namnet på bilden i kodmallen.
Klart!

Vill du göra egna knappar så kan du t.ex använda adam kalseys buttonmaker.
Jag kan inte skriva länken i kommentaren för då fastnar jag i mitt spamfilter.

Lycka till!

Postat av: Junitjej

Publicerad 2006-11-25 00:17:01

Vilka mysiga bilder!

Postat av: SoP

Publicerad 2006-11-25 05:09:57

De där metallglänsande krukorna-- var köpt ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-11-25 07:19:41

Jag jag menar dem,
gjorde du likadant med bilderna på böckerna?

Ps. tack för förklaringarna

Postat av: Darkangel svarar Gosan

Publicerad 2006-11-25 13:12:22

Böckerna lägger du in på ett ennat sätt.
På din översiktssida använder du Ny produkt. Klicka där.
Då kommer du till en sida där du kan ladda hem bilder och info om böcker och musik från Amazon. Skriv in ISBN nummer på boken så laddas bilden upp på bloggen.
Om nu boken finns på amazon. Dom gör inte alltid det. Tyvärr!

Lycka till igen!

Postat av: Darkangel svarar Junitjej

Publicerad 2006-11-26 16:20:24

Lite mys är skönt!

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-11-26 16:22:55

Krukorna är från buketten.
Röda krukor som är rejält glansiga.

Nu såg jag att dom fanns på ica. Såg dom på lördag när jag handlade. Tror att jag ska köpa fler. Hälig julfärg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela