Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

I julträsket

Publicerad 2006-11-16 02:02:42 i Lite av varje,

Trots alla modebloggar som jag gärna läser så blir jag alltså sällan köpsugen.
Men när jag läser om julpynt i bloggarna då blir jag alldeles upphetsad. Det är lite sjukt. Jag har aldrig varit extremt fixerad vid att julpynta. Men nu kan jag knappt vänta till jag får plocka fram alla saker.
Var på ICA i Hålan idag och tittade längtansfullt på allt dom packat upp.
Jag var tvungen att stilla köpsuget genom att köpa en mugg med en liten tomte på. Den var helt värdelös att dricka ur. Felbalanserad på något sätt.
Men jag kände mig nöjd ändå när jag drack mitt röda te med smak av persika och hallon och lyssnade på julmusik. Och allt är bloggarnas fel. Eller förtjänst. :)  



Andra bloggar om:

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-11-16 19:20:00

Måste fråga dig- det röda teet, var hittar du så olika sorter ? jag hittar bara vanligt o "earl red"- vi har ingen riktig thé/kaffebutik här- det blir konsum o kvantum mest. I övrigt plockade vi upp lite av julporslinet igår- så jag åt gröt på snögubbe idag !

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-11-16 23:47:22

Jag hittar te-sorterna i den lilla tebutiken. Annars är det kanske svårt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela