Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Publicerad 2006-11-09 06:02:54 i Lite av varje,

 

Kommentarer är kul! Jag blir så glad när jag får en kommentar från någon jag trodde tröttnat på min blogg för länge sedan.
Sen är det hopplöst att svara på era fina kommentarer när jag försöker. Blogsoft är inte på humör just nu.

Har ni svårt att skriva kommentarer hos mig? Gunnel har problem med att kommentera och ni får gärna berätta om ni också har problem med samma sak. Hon får felmeddelande när hon försöker.
Jag inser att det är svårt att skriva kommentarer om man har problem med att skriva kommentarer. Jadå, jag förstår.
Men nån gång lyckas det väl. Eller skriv ett argt inlägg i er egen blogg. "Den där Darkangel, hon kan man inte kommentera hos."

Så kan jag kolla med Bloggsoft om det är något speciellt med min blogg eller om Bloggsoft har problem

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2006-11-09 17:22:12

Jag hade problem att kommentera igår på eftermiddagen, men hade även problem att logga in på min egen blogg, men jag uppdaterde tills det fungerade, skam den som ger sig! Det är nog lite överbelastat vid vissa tider..

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-11 15:47:47

Jag har i princip aldrig problem numera .. kankse ska rita kryss i taket;-) ... men när det är problem att kommentera .. då är det det hos alla... inte bara i en blogg.
Myy har def INTE tröttnat ... bara lite seg på att surfa bloggar just nu.
kram

Postat av: Darkangel svarar Sandra

Publicerad 2006-11-12 04:02:24

Det händer ju ibland.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-11-12 04:03:01

Jag har bara problem när det är överbelastning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela