Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Om Bloggar förresten

Publicerad 2006-11-09 06:19:04 i Dagens,

 Jag är nog ingen riktig bloggare märker jag.
För jag hade inte en aning om att Expressen värvar bloggare för fullt nu.
Hedgehog-Sara har flyttat dit. Vilken överraskning!

Det hade jag aldrig väntat mig.


Jag önskar henne all lycka på den nya bloggen. Det blir säkert bra. Positivt med en förändring! Hon kanske kan påverka tidningen så att man slipper regga sig för att skriva kommentarer.
Nu skriver inte jag kommentarer så ofta hos henne så det är inget problem för mig. Jag nöjer mig med att läsa.


Hur många har blivit tillfrågade? Sitter ni där och klämmer på hemligheter? Vem blir nästa som går till Expressen?


Att jag inte är på tapeten är ju självklart. Jag skriver inte om saker som Expressen vill ha. Och jag skriver anonymt.

Önskar att jag hade disciplin att skriva ofta och bra. Men jag är utbränd. Ställ några krav på mig och jag får panik och hjärnstress. Nej, till panik!


Jag vill flytta till Blogsome. Bloggarnas blogg! Men jag vill inte tappa mina trogna läsare. Och är ganska slut just nu. Inte läge för att göra några stora förändringar. Tror jag.

Hänger ni fina läsare med till Blogsome? Om jag skulle flytta. Någongång.

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2006-11-09 06:26:52

Klart jag hänger med! Jag kommer definitivt inte sluta läsa det du skriver.

Postat av: Darkangel svarar Junitjej

Publicerad 2006-11-09 06:30:57

Jaaaaa! Vad glad jag blir!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-11-09 07:21:12

Naturligtvis! Jag följder dig var du än går :-) Blogsome är kanon, regkommenderas varmt!

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-11-09 09:30:38

Självklart!

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-11-09 11:45:38

Självklart skulle jag följa med - ingen tvekan om den saken!

Postat av: SoP

Publicerad 2006-11-09 18:19:33

Hm, jag tänker nog inte alls på VAR personer skriver nånstans-- bara jag hittar dit o en favorit inte bara försvinner-- att jag hamnade på blogg.se var en slump.Skulle läsa Virtanens blogg o gick in på aftonbladet-skaffa en egen blogg stod det o då hamnade jag här.

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-11-09 19:15:11

Klart jag följer med dig bara du talar om din nya adress!!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-11-09 19:15:41

Du kommentaren kom in direkt...wow

Postat av: Malle

Publicerad 2006-11-09 20:46:40

klart jag hänger med om du flyttar, glöm inte länka bara! Kram

Postat av: Random

Publicerad 2006-11-09 20:51:22

Så klart!

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-11-10 09:31:36

Om du bloggar någon annanstans räknar jag med att du ger dig till känna för mig så jag kan åtminstone läsa vad du skriver... även om det inte går att kommentera. För jag läser mer här än vad jag kommenterar, men det har du nog redan gissat?

Postat av: Hedgehog-Sara

Publicerad 2006-11-11 12:58:40

det där med inloggning är ju bara för sugigt - så jag tänker dubbelblogga :)

Dessutom känns inte expressen riktigt hedgehog tycker jag ;)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-11 15:50:16

givetvis följer jag med jag oxo ... jag vart lite förvirrad förra gången du flyttade/eller nåt;-) Men länka så hänger jag med .. oavsett vad du skriver så gillar jag det du skriver .. Jag tycker att personliga bloggar är trevligast o mysigast att läsa.

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-11-12 03:56:34

Anna
Bambi
Aradil
SoP
Gunnel
Malle
Random
Nina på Johangården
MyyZz
Jag lovar att återkomma med ny adress när nya bloggen är klar. Tänkte försöka ha två bloggar ett tag. Till att börja med. Men är för trött för att göra allt klart i nya bloggen nu.
Så jag finns kvar som vanligt här ännu. :)

Postat av: Darkangel svarar Hedgehog-Sara

Publicerad 2006-11-12 03:58:42

Åh, vad härligt! :)
Jag gillade inte expressen. Att dubbelblogga kanske är bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela