Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Positiv

Publicerad 2006-11-26 22:37:13 i Lite av varje,

Bra och dåligt idag.

 


Bra:

- Värmen ute och inne. Tio grader varmt ute idag. Och sol. Lovely! Nu är det så varmt inne att jag har ett fönster öppet. Sommarkänsla!


- Tårtan. Var lika god idag!


- Nystädat sovrum som luktar gott av Ajax Fête de fleurs. Doften är Wild flowers.

Visst är sånt upphetsande att läsa om?! Jag tycker det.
Vill ni läsa om något annat som gör mig upphetsad så kan ni läsa min kommentar här i MyyZz blogg.
Jag gick i spinn över ett inlägg om glansigt papper. Jaja!


- Nybäddad säng med dom allra ljuvligaste påslakan.


- Jag har en nystruken söt pyjamas ikväll. Inte min trista Blåkläder tröja. Efter att jag skrivit listan här kändes det plötsligt viktigt hur jag ser ut när jag sitter och bloggar.

Min pyjamas är mycket sötare! Den här finns annars hos La Redoute.

- Hund som är borstad och fin. Hon tappar all vinterpäls nu.


- Min amaryllis som blommar.


- En novemberkaktus som blommar.


- Julmusik och julmust.


- Ljuslyktor. Kan aldrig få nog. En orsak till att jag har så varmt i sovrummet. :)


- Alla nya bloggare som hittat till min sida och som skrivit kommentarer hos mig. Tack!
Jag hittar nya ljuvliga bloggar varje dag. Och läser hur mycket kul som helst.


- Alla ”gamla” bloggvänner som läser och kommenterar. Pöss på er!

 


Dåligt:

- Att Mumma är lite halt igen. Och sur.
Hmm… Hon morrade när jag gick och klappade henne.


- En tönt som skriver idiotkommentarer på min blogg. Du är spärrad!
 


- En concealer som gav mig kliaklia. Måste köpa en ny. Tips mottages tacksamt!

 
- Alla konstiga radbrytningar på Blogsoft. Jag publicerar om varje inlägg fem gånger innan det blir bra.    

Kommentarer

Postat av: Flummiss

Publicerad 2006-11-26 23:48:19

Verkar som det positiva ändå var övervägande! =) Hoppas Mumma mår bättre och blir gladare snart! Kram =)

Postat av: Darkangel svarar Flummiss

Publicerad 2006-11-26 23:53:16

Det var övervägande bra idag!
Ska nog gå och pussa henne lite mer. Hon känner sig nog lite övergiven när jag bara sitter vid datorn.
Kramelikram tillbaka!

Postat av: SoP

Publicerad 2006-11-27 04:44:25

tönten kan ha kommit via mig- :-/

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-11-27 19:39:59

Mest positiva punkter...det är ju jättebra

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-11-27 21:21:03

Jättemycket positivt - vad härligt!
Sov (eller sov och sov, det gjorde jag ju inte, men) med öppet fönster i natt. Kram till dig och Mumma :)

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-11-28 00:13:48

Du, det här var så infantilt att jag häpnar.
Hur orkar man?

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-11-28 00:14:22

Jag var positiv! :)

Postat av: Darkangel svarar Aradil

Publicerad 2006-11-28 00:15:36

Öppet fönster var skönt.
För då kan man ha värmeljusen tända utan att kvävas av värmen! :)

Kram tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela